baconost

Ja, du läste rätt - Baconost är ordet - i alla fall om Disa får välja och sålänge vi tränar så får hon ju det. Tyvärr får hon inte välja det till mat - skulle hon gärna velat annars :P Nu kan hon fotpositionen som guld - klarar 90 graderssvängar på stället både åt vänster och höger - jajamen!
-
Håller på att öva in brädan så vi kan träna på sidförflyttningar sedan. Är lite komplicerat men det löser sig säkert. Strax ut och promenera innan jag ska åka till Jönköping och gå på mitt sista möte med insparksutskottet. Har varit kul men kommer inte gråta över att lämna det åt ngn annan. Nu får jag mer tid åt mitt :)
-
Praktikplatsen kirrad! woot woot! Kommer bli guld!
-
Ut i snön och träna rutan? nä... kallt och ogästvänligt är det ute. Usch burr. Från och med imorrn jobbar jag med något varje dag fram till julafton. Känns udda? ja på ett sätt men å andra sidan kommer det gå fort nu :)
-
Jag fick nya byxor av mor och far i julklapp - ja eller jag har ju inte fått dem än, men vi var och provade ut igår. Lundhags med extra resår i knän, knäveck, ljumskar och rumpa - grymt sköna. Som att ha tajts i känslan fast vida och vind och vattentäta :) Nu så! Fattas bara mina muckboots också. Någon som vet var man köper dem bäst?
Nej nej, nyttig ska jag vara nu! puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0