nytt och gammalt

Jag tröttnade på mina gamla bloggar - som ni kanske märkte, eftersom de försvann!

I alla fall så har jag fått påpekanden om att det finns de som vill ha tillbaka dem, vilket jag inte tänker tillmötesgå. Däremot tänkte jag att jag startar en blogg om Disa. Den kommer förmodligen att vara dåligt uppdaterad och inte alltid bara handla om Disa. Tanken är dock att huvuddelen av informationen som kommer ut här kommer handla om Disa. I viss mån även de andra djuren då de är med i hennes vardag.

Varför bara Disa då kan man ju undra. Ja simpelt nog är det för att det är henne jag tävlar och tränar och det är väl främst det som skulle vara intressant för er andra att kunna läsa. Wilma är ju såklart fortfarande en stor del i mitt liv men är numera helpensionerad - även från lydnadstävlandet. Hon går här och skruttar runt och tränar lite sporadiskt när hon känner för det bara. Inte mkt att skriva om i en blogg.

Så här kan ni kika in om ni vill veta vad en busig border collie tik pysslar med då och då.

Emma och Disa

disa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0