Hemsidan

Jag håller just nu på för fullt med att göra i ordning min hemsida maalabro, som jag har genom cybersite. Jag har haft hemsida genom cybersite innan och gillar deras upplägg, därför var det ganska självklart att jag valde dem igen när jag nu gör min nya hemsida. Ganska självklart säger jag för att det var just, ganska självklart. Jag visste vad de kunde erbjuda mig och beslöt mig för att titta runt efter andra möjligheter att skapa en snygg hemsida. Hittade en del som jag gillade och andra som jag verkligen inte gillade. Till slut blev det åter igen cybersite.se - detta på grund av att de har den hemsidefunktion som passar mig bäst. Kräver inte så mycket underhåll eller eget jobb om man inte vill, men om man vill kan man sköta det mesta själv. För en tjej i farten som jag så passar det mig utmärkt.
-
12 okt
-
Ja så bestämde jag mig då för vilken hemsida jag skulle ha, valde namn och sådär. Sedan var det dags för typsnitt, layout, färg etc etc. Hjälp, det ska inte finnas så många olika att välja på, jag blir i min tveksamhet galen! (Det är positivt att det finns så mkt, egentligen, det är bara min ambivalenta sida som får rycket ibland). Sidan är just precis nu höstinspirerad (det jobbar jag med att ändra nu för höst har det ju inte varit på ett tag) så stay tuned så ska ni få se lite mysigt vinterlandskap. Tanken är att jag kommer uppdatera sidan så ni kan följa mitt och mina hundars tränings och tävlingsliv.
-
disa vallar
-
Jag läser just nu till informatör på högskolan i Jönköping och tänkte få nytta av mina nya kunskaper bland annat genom denna hemsida. Titta in och se om jag lyckas skapa något intressant och inspirerande eller om jag misslyckas helt kanske? :)
Tanken är att jag ska berätta om mina hundar och vad vi pysslar med tillsammans, som Disa och Wilma som ni ser här på fotona över. Men även min andra tid som tränare för andra ekipage/hundar. Till exempel kommer ni säkert alla ihåg när jag hade underbara rara Lily hemma i några veckor (ja jag saknar tokfian något grymt, om jag bara haft tid och plats med en hund till hade jag köpt henne!)
-
lillan
-
Vill du också ge andra chansen att inspireras av och följa ditt tränings och tävlingsliv eller vardag med en hemsida följer nedan en länk till hemsidan jag använder mig av.
www.cybersite.se

www.cybersite.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0