Träna, träna, träna

Jajemen! Igår var det totalt pissigt väder, om ni ursäktar språket :P Så vi var inte ute mer än nödvändigt - Wilma oerhört tacksam över detsamma men Disa vill ju alltid vara ute längre. Efter 3 h med snöskottning, vedbärning samt stallet fick det ändå vara nog och även hon fick följa med in.
-
För att inte göra hennes liv till total pest och pina - som hon tycker att innesittande är - tränade vi lite. Aktivering is the shit så att säga. Igår lärde hon sig 3 nya konster samt byggde på en vi börjat på innan. En del får man ju göra i steg.
-
Hon kan nu:
1. slalom mellan mina ben när jag går (den vi byggde på)
2. Göra en åtta runt/mellan mina ben när jag står bredbent
3. Titta över axeln på mig och "läsa tidningen" när jag säger "se!"
4. Gå runt en käpp, runt och runt, när jag säger "runt".
-
Hon är så rolig att träna med det lilla trollet!
-
Ikväll åker jag till Habo - ska till Emma och sova över för imorgon är det dags för MyDog - internationella agilitytävlingar, utställning (fast BC-ringarna är färdiga ;P), Fredrik Steen och Cesar Millan plus en massa annat. Ska bli kul! Fast upp halv 6 är inte lika hippt.
-
Söndag drar agilityträningen i ridhuset igång igen - passa på att träna! Jag kan inte köra den gången, eftersom vi blivit ombedda att hjälpa till på julgransutdansningen med Adde. Men sen, veckan efter - då börjar vi köra igen!
Det här året kommer bli stort! :)
-
Nästa inlägg, kanske, blir ett med mål och så inför året. Funderar fortfarande på en del av dem... hehe
-

Kommentarer
Postat av: TRE SYSTRARNA I JEANS

Hejssan!

Allting bra med dig idag? (:

Fin blogg!

KRAM & Puss

2011-01-07 @ 09:50:25
URL: http://tresystrarnaijeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0