Jajamen!

Hårdträningen fortsätter för att komma upp i ordentlig tävlingskondition till sommaren. Tog en ridtur idag efter jobbet och Disa följde såklart med. Nu sover hon jättegott! Lite senare ska vi köra lite aktivering med för att stimulera hjärnan!
-
Imorgon blir det inget ridet tyvärr eftersom jag jobbar sent, på torsdag hoppas jag hinna innan jobbet och på fredag ska det bli årets första långtur! Ja tack! Det får gå långsamt för både hunden och hästarnas skull, men icke desto mindre! Jag red utan handskar idag för det var så ljum luft, jajamen, DET måste firas! Jag fullkomligt ÄLSKAR våren! Snart är mina fält öppna så jag kan börja spåra ordentligt igen och träna brukslydnaden m.m.
-
Med våren kommer också vallningsträningen, jajamen! Anna, när får vi komma? ;) Här är det snart lammning på g, så det dröjer ett tag innan vi kan valla, men lamm är ju alltid gulligt! :) (Tur för dem ;) )
-
Till helgen blir det promenader, ridturer och lite annan träning och nästa helg smäller vi i med en agilitytävling till! en agilityklass och 2 hoppklasser blir det - Ulrika ska examineras som tävlingsledare! Kul!! Har du inte anmält dig? Gör det! [email protected]
-
12 okt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0