sjukling

Jag är sjuk igen - så trist är det! Orkar inte göra någonting alls nästan. Skrittade en sväng på Klara igår för att hundarna skulle få röra på sig, sen var jag helt slut. Så trist!
-
Nu har vi lite snöfria bitar trädgård i alla fall så raskt satte jag upp två små hinder. Slalomet är fortfarande fastfruset, smart att inte ta in det Emma, så det går inte att köra på utan vi får vänta några dagar. Men två små hinder har vi ju i alla fall. Disa går som tåget - börjar få upp riktig fart nu! Nu är hon helt säker på alla hinder utom slalom, där går det fortf lite långsamt så vi ska träna mkt självförtroende på det i vår. Annars är det bara att öka tempot som gäller - ja jag vet, det låter udda på en bc men så är det. Någon som har något bra tips? Sålänge jag har bollen i handen går det hur bra som helst, men det kan man ju inte ha jämt och om den ligger i slutet tycker hon inte att den är så rolig.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0